lördag 23 maj 2009

Idag har jag varit riktigt duktig om jag får säga det själv, förutom att jag fixat i grannens trädgård och städat mitt rum så har jag även klippt vårat gräs. Känner mej verkligen duktig, inte ofta jag är så duktig, och eftersom jag var så duktig så tycker jag att jag förtjänade ett bad. Så jag gick och la mej i ett bubbelbad i ca en timme, så jävla gött. Nu känner jag mej lagom seg, så sitter bara och väntar på att Robinson ska börja så jag kan mysa ner mej i soffan och kolla på de och sen se på film. Fast vilken fil det blir vet jag inte än, beror på vad vi har hemma. Men någon blir det, det har jag bestämt mej för. Längesen jag låg och kollade film i sängen, och känner verkligen för det just nu. Med tanke på att jag skrivigt en hel del idag redan så har jag inte så mycket mer att skriva, och en anledning till att jag började skriva nu var för jag skulle lägga upp bild på dagens outfit, så här kommer den:

Linne - vet ej från vart

Chinos - Gina Tricot

Halsband - vet ej från vart

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar