lördag 23 maj 2009

Idag lär inte hända allt för mycket i min lilla värld, ska jobba lite och sen bara ta det allmänt lugnt hade jag tänkt mej. Just nu sitter jag i vilket fall och lyssnar på musik och äter frukost. Ibland är det otroligt gott med frukost ska ni veta, och ibland bara blä. Men just nu och idag var det otroligt gott. Inte ofta jag brukar tycka et är gott med frukost, men idag var det det. En fralla med ost, tomat och gurka på och med skinka, tomat och gurka, gott gott och till de ett glas med O'boy. Inte varje dag man dricker O'boy nu för tiden, det var förr i tiden det var mycket sånt. Nu har jag ätit upp min frukost, så funderar på att ta på mej och gå ut och fixa i trädgården en sväng så det blir gjort. Alltid lika skönt när man är klar, och vet att pengar väntar på en. Fast denna gången har jag fått pengar i förväg, så det känns inte lika skönt. Men som sagt, det måste göras och jag har inte gjort det på två veckor pgd. av dåligt väder.. Jag lär skriva mer senare idag, men nu ska jag ut och fixa de lite fint iallafall. Pussheaj!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar