lördag 23 maj 2009

Gud vad jag känner mej duktig nu, jag har både hunnit med att klippa gräset, rensat ogräs och städat mitt rum idag, och dagen är inte slut än. Och jag har världensfinaste tröja hängandes på min vägg just nu. Fast nu kommer problemet vad jag ska göra resten av dagen, och jag har en känsla av att det kommer att blir datorn, men jag vill inte det.. Så kom med förslag, på vad kan jag göra. Jag funderar på att plugga lite, men jag har faktist inte så mycket att plugga, det känns faktist rätt gött att jag ligger bra till med det mesta. Kanske lägger mej i ett varmt skönt bad senare, var rätt längesen jag badade faktist så det vore ganska gött att göra det.
.
Detta är en sån dag då man bara vill försvinna bort från allt, alla är på dåligt humör och inget verkar vara bra för någon? För i helvete, skärp till er. Jag orkar inte höra på allas jävla tjöt! Gud, det känns bara som jag klagar på alla nu för tiden? Jag måste också skärpa mej med tanke på att det känns som jag bara klagar på alla hela tiden, men det är verkligen inte det jag gör. För som sagt, jag är inte den där perfekta människan som gör allt rätt, även om jag skulle vilja vara det ibland, eller det är rätt ofta faktist som jag skulle vilja vara det. Men nu är man ju tyvärr inte det, fast det kanske jag inte ska deppa för med tanke på att ingen annan heller är det. Jag fattar inte, du säger att jag är så himla bra för dej, men varför kan jag inte bara få dej då? Som en födelsedagspresent eller något liknande? Det känns bara så rätt att vara i din närhet nu mera, jag blir glad av att bara se dej, och att få känna din kropp emot min gör mej överlycklig. Åh gasch, jag känner mej så fjantig när jag håller på så här.. Men det är faktist sant, du gör mej glad och jag vill ha dej. Men nej, jag måste sluta för det skulle troligen ändå aldrig funka. Du och jag, ditt namn och mitt namn det låter otroligt bra ihop, men hur skulle de sett ut om det vore så? Nej, det är nog bäst att vi bara är vänner..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar