måndag 16 maj 2011

måndagsmys

Hej hej!
Tänkte bara köra en snabb lite uppdatering nu om lite olika saker och ting. Vi kan väl börja med skolan då jag får G i idrott trots att jag missat en del, men nu blir det allt G. Sen så får jag VG/MVG i Alkoholhantering, servering och drycker, det gillar vi ju massor!
Nog om skolan, jag tror jag måste boka tid till tandläkaren snart. Jag hatar tandläkaren, det är något av det värsta jag vet och jag börjar gråta varje gång jag är där typ.. Inte för att det gör ont eller så, utan för att jag tycker det är så obehagligt att vara där.. Men i vilket fall jag behöver gå dit för att jag har haft jätte inflammerat tandkött den senaste tiden, okej sen i fredags tror jag det är. Och nu är det så illa att min kind också känns inflammerad, om det nu är normalt? Grejen är ju den att jag inte slarvar med tandborstningen. jag borstar tänderna minst två gånger om dan och ibland tre till och med.. 
Nu ligger jag i vilket fall i min säng med lite tända ljus, lyssnar på musik och bara njuter. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar