söndag 3 april 2011

söndag

Nu är jag hemma från Linnéa och ligger på soffan, det är ju BB på tv, så självklart kollar jag på det! Har precis ätit lite barnyoghurt (yoghurt utan fruktbitar i), jag gillar inte med bitar i, så vi köper allt utan till mig. Som ett litet barn jag är, så passar det ju jättebra till mig. Snart blir det sängen för att sova, det är ju skolan imorgon och jag längtar verkligen inte till helgen.. Lär bli den värsta helgen på länge, Petter och jag skulle ju egentligen ha ett år ihop på söndag, så just därför lär det bli värsta helgen på länge! Jag önskar verkligen att jag kunde komma över dig, det är jobbigt att inte ha gjort det än! Hoppas jag verkligen gör det snart, för jag har ingen chans längre.. Det vi hade är historia nu, världens bästa sådan också! Jag älskar den, jag älskar våran historia!
Nej nu får det inte bli mer skrivande om honom, istället så slänger jag upp en bild på mig från idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar