söndag 3 april 2011

det ska bli ett sant nöje att döda dig

Så där ja, nu ligger jag i sängen och har precis pluggat lite, eller inte.. Skrev bara en meny(!?) om man nu kan säga det.. En förrätt, en huvudrätt och en efterrätt, som ska vara inne imorgon i näringsläran, så nu var det gjort också. Imorgon måste jag även prata med näringslära-läraren angående mitt betyg, samt om jag verkligen ska göra ett prov på energi, tror jag det var.. Men vad jag vet ska jag inte göra det, så vi får väl se vad hon säger.. Nu ska jag i vilket fall läsa lite om Magdalena Graaf (hennes självbiografi) samt gråta lite, den är riktigt hemsk. Jag tycker ni ska läsa den, Det ska bli ett sant nöje att döda dig - Magdalena Graaf! Ååh, det går verkligen inte att slita sig ifrån den, jag verkligen älskar den. Synd nog e den snart slut..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar