onsdag 20 april 2011

massor av jobb

Som ni säkert märkt har jag inte så himla mycket att skriva om, det händer inte så mycket i mitt liv just nu. Inte mer än att jag jobbar, jobbar och jobbar lite till. Hela mitt lov består av jobb denna veckan, rätt skönt faktiskt, eftersom det blir massor av pengar! Imorgon blir det också jobb, och troligen på måndag kväll (under IFK-matchen). Idag har nog varit en av de roligaste men längsta dagarna på jobbet under lovet. Mycket skratt och prat med Rasmus, men tiden har gått så långsamt och segt, men vi har haft kul och det gillar vi. Om det blir att jobba under matchen på måndag blir det till att jobba med Rasmus också, och det ska faktiskt bli kul. Tycker vi har riktigt roligt ihop, så det är ju bra det. Så så ser mina dagar ut just nu, jobb, jobb och jobb!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar