torsdag 9 september 2010

school

Både chill och stressig dag i skolan, alltså en helt okej dag för att vara den längsta dagen i veckan! Började med att vi skulle ha debatt inför valet och allt, så det var partimänniskor i skolan. Så det var debatt i drygt en timme. Vid kvart över tio var den nog slut, då var det dags att ta bussen direkt till Rambergsvallen för att ha idrott för första gången sen i nian. Tro det eller ej, jag var faktiskt med hela lektionen och det var inte så plågsamt som jag trodde att det skulle bli. Det var faktiskt jobbigare att springa till bussen efter idrotten än under själva idrottslektionen, så ja! Eftersom att vi har det så jävlatajt med tid hela dagen, så hinner vi inte äta i bamba, så vi fick sluta idrotten tjugo minuter tidigare så vi hann med en buss tidigare så vi hann äta. Åt i bamba och sen var det dags för samhällskundskap och kan någon gissa vad vi pratar om där? Jo, politik och sådan. Fick sluta där drygt en halvtimme tidigare också, varför vet jag inte riktigt? Men det var skönt, för då kunde jag åka hem direkt och ta det lugnt eftersom att engelska A (cpengelska) för tvåorna var inställd idag, härligt! Så nu har jag nog varit hemma i drygt 40 minuter eller någonting. Har hunnit äta lite och så, ska snart städa mitt rum hade jag tänkt mig, om jag orkar? Mamma och pappa blir galna på mig snart, för det ser ut som det gör.. Bäst att städa innan de kommer hem. 
bild från Teneriffa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar