torsdag 9 september 2010

every breath you take

Nej jag mår inte toppen, trots att jag får ha honom jag älskar mest i hela världen! Efter allt som hänt de senaste, så är inte det så lätt. Jag mår inte bra av det som hänt och inte han heller, en del vet vad som hänt, andra inte och det förblir så! Men vi försöker och vi gör så gott vi kan, imorgon har vi ju trots allt varit tillsammans i fem månader! Det ska vi fira med att gå på bio, ska se Beck - Levande Begravd! Jag älskar Beck filmerna, jag skulle kunna kolla om och om igen på nästintill alla. Även min pojkvän gillar Beck väldigt mycket, så ja det ska bli mysigt att gå på den imorgon. Jag vet inte om vi sover ihop eller inte, jag har inte bestämt mig hur jag gör än, om jag åker med till Hindås eller inte. Imorgon kommer nämligen Clara & Julia från skåne upp hit över helgen och sover hos min Petter och jag har inte bestämt mig än om jag vill vara hemma lite i helgen eller inte. Så vi märker imorgon om jag åker till Hindås eller inte, jag saknar ju trots allt mina tre apor som är i hindås just nu..
bild från i mars'
bild från januari -08'

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar