söndag 5 september 2010

hemma tidigt!

Kom hem från älsklingen för drygt två timmarsen. Skönt att vara hemma lite själv på helgerna också och inte bara komma hem vid 9-10 på söndags kvällarna för att lägga sig på soffan då och sen sova. Så nu är nog första helgen på jag vet inte hur länge jag är hemma själv före klockan sex en söndag, men det är riktigt skönt. När jag kom hem la jag mig i sängen i drygt 45min och bara tog det lugnt, bläddrade lite i "Risk ettan" och kollade lite sånt. Just nu sitter jag och lägger in bild från i torsdag, då vi var på The Baseballs och från igår då vi var på Ullared, från Kameran! Några av bilderna har redan kommit upp på FB och på bildbloggen så det går redan att hitta de, fler bilder lär komma upp ikväll. Pusspuss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar