söndag 5 september 2010

En blogg utan bilder..

Ja, en blogg utan bilder, är inte det något av det tråkigaste som finns att läsa? Jag tycker personligen det är jättetråkigt att läsa en blogg som knappt har några bilder i sig. Bilderna är nästan halva nöjet. Jag har läst bloggar i drygt fyra år och har själv bloggat i tre. Jag har läst flera olika bloggar, tyckt bloggar varit jättebra, men sen tröttnat för att personerna har slutat att lägga till bilder i inläggen. En blogg ska ha bilder i sig, varjesig bilden hör ihop med inlägget eller inte så tycker jag det kan vara en bild med. Det känns roligare att läsa, annars känns det så trist. Jag själv kanske inte är världensbästa på att jämt få med bilder i inlägg, men mestadels får jag med en eller flera bilder. I kortare inlägg, nej då kanske det inte behövs men i längre inlägg tycker jag allt det ska finns en eller flera bilder, det gör det så mycket roligare att läsa då! Varför jag tog upp detta är för att jag känner att just nu har jag slutat läsa en hel del bloggar, just för att det knappt finns några bilder..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar