tisdag 14 september 2010

detta tar kål på mig..

Ååh, detta är jobbigt.. Jag vill inte ha det såhär! Jag vill veta hur du mår, vad du gör, hur du känner och allt annat.. Du känns så långt bort just nu, längre bort än vanligt, men ändå är du precis lika långt bort som vanligt Jag vill smsa mig, prata med dig, ringa dig och bara inte säga något speciellt. Få krypa upp i din famn och bara göra så allt blir bra igen. Det är först nu jag verkligen känner mig levande igen, innan har jag varit i en annan värld, en drömvärld. En drömvärld med bara dig, en värld där allt är perfekt. Men nu finns den världen bara i mina tankar, jag vill tillbaka dit. Låt mig komma tillbaka till den världen. Alla gör fel och misstag.. Detta dödar mig, det gör ont, jag klarar inte det..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar