söndag 17 januari 2010

söndag

God morgon folk, nej inte riktigt. Jag har varit uppe i ca en timme, så jag har redan ätit frukost, kollat på Robinson och kollat runt lite på datorn. Senare idag ska mamma klippa mej, antagligen bara topparna och sen fixa till min lugg så det ser bra ut. För just nu har jag jätteslitet hår och min lugg är jätteful. Så det ska bli att fixa snelugg igen. Mer vad som händer idag vet jag inte, funderar på om jag ska åka in till stan en snabbis? Fast jag vet inte riktigt, jag vill jättegärna köpa en peaktröja, men antagligen finns inte den i min storlek.. Annars funderar jag på att köpa en warp tröja som jag har sett på stadium. På tal om warp, så är jag riktigt sugen på att skejta, men hur mycket skejt det blir i år vet jag faktiskt inte.. Men jag hoppas det blir en hel del.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar