måndag 11 januari 2010

SNÖ!

Sitter hemma hos min bejb just nu, mamma och pappa körde mej hit vid halv sex-tiden. Skönt, slapp ta bussen och gå ute i denna kylan. Jag börjar faktiskt tröttna på detta vädret lite, är ju inte speciellt van vid att det är ca -8 grader dygnet runt i över tre veckor som det varit nu i Göteborg. Det är sjukt, vi brukar ju knappt ha -3 här på vintrarna. Så ja, jag är inte van vid denna kylan, och inte heller att det ligger massa snö på marken som det gjort den senaste månaden. Det är svinkallt bara man ställer sej vid ett fönster eller en dörr, det drar så mycket att kylan kommer inte. Nej, usch! Detta gillar jag inte längre, men jag är glad så länge det inte ligger massa slask på marken! Nej, nu ska jag snart kolla på Halv åtta hos mej. Så det blir inget mer skrivande nu, men kanske senare innan det blir sängen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar