måndag 11 januari 2010

I want a camera cord now!

Kom hem från skolan för ca en timme sedan, nice! Slutade ca en halvtimme tidigare idag, men det brukar vi ju göra på måndagar, så ja det är nice. Jag sitter hemma för en gångsskull, och inte hos Johan. Nu när jag är hemma och sitter vid en dator där jag kan redigera bilder, så har jag ingen sladd till kameran. Den ligger ju självklart hemma hos min bejb, jag tänkte ju inte på att jag skulle hem efter skolan. Men ja, nu sitter jag här med en kamera utan sladd! Funderar på att gå upp till pappa och fråga om vi har någon sladd som passa till min nya kamera. Pappsen är ledig en hel vecka till innan han börjar på sitt nya jobb, gottegris! Ååh, jag har ca två hundra bilder på kameran som ska läggas in och redigeras, och nu har jag ingen sladd, det suger. Jag funderar på att ta med mej kameran imorgon till skolan och ta lite kort när vi har servering och så, eller?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar