måndag 14 december 2009

Jul?

Idag efter skolan åkte jag direkt in till stan och satte sprätt på ca 300 kronor, ibland känns det skönt att göra av med pengar. Speciellt när pengarna ska gå till folk man älskar, och inte en själv för en gångs skull. Vad jag köpte kan jag inte skriva här, för det är julklappar till blandannat mylove. När jag gått runt på stan i ca en, två timmar satte jag mej på vagnen hem, när jag stog utanför dörren hem ringde Johan. Han åkte till mej och vi mysade!!!!1 Efter ett tag tog vi bussen hem till honom, åt lunch, kolla på tv, mysade mer, åt middag, och massor av annat. Tog nio bussen hem som vanligt, väl hemma började jag slå in julklappar. Ååh, jag älskar denna tiden på året, men tyvärr har jag inte fått någon julkänsla riktigt än. Fast det kommer väl när som helst hoppas jag! Till jul blir det att äta frukost ute i Ytterby tillsammans med släkten från pappas sida, och sedan på eftermiddagen/kvällen blir det att vara här hemma med släkt från mammas sida.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar