söndag 19 juli 2009

Pratade nyss i telefon med älsklingen. Jag saknar dej min sockertopp. Jag vill ha torsdag nu, nu nu. Jag vet egentligen inte vad jag ska skriva nu.. Förut, tidigare idag hade jag en massa saker att skriva om, men det gjorde jag aldrig. Antagligen för att jag inte satt vid datorn när jag kom på sakerna. Jag kom just på att jag inte är speciellt förtjust i trådlösa tangentbord. Efter som att de då behöver batterier, och batterier laddas ur. Och mina batterier i mitt tangentbord laddas alltid ur vid fel tillfälle. Även att jag har ett "vanligt" tangentbord också, så vill jag inte använda det. Det känns så blä, jag vet inte vad. Jag gillar det inte i allafall, så nu får det vara som det är. Ska strax gå och lägga mej och läsa en stund innan jag ska sova. Som godnatt, får ni en bild på mej från NRJ in the park -07.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar