söndag 19 juli 2009

Idag har det inte hänt allt för mycket, det finns inget att göra. Jag saknar mina kungälvs tjejer, min katt och så mest av allt saknar jag min älskling. Följde med mamma till Eriksberg en snabbis tidigare idag, har även tagit mej ett långt skönt bad idag. Lekte lite med kamera förut också, blev inte så jättebra bilder men men. Ikväll händer absolut ingenting för min del, snacka om att jag har tråkigt liv. Blir antagligen till att kolla på tv, sitta vid datorn eller läsa. Bara några få kapitel kvar i boken nu, så jävla spännande. Bråk, bråk, bråk, tjafs, tjafs, tjafs. Jag orkar inte höra på det mer. Idag kom jag och tänka på att jag vill bara brunare, jag känner mej inte alls brun. Så nu tycker jag solen kan komma fram igen och ta med sej värmen så man kan börja sola igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar