lördag 18 juli 2009

Har precis ätit frukost, så nu är jag mätt och go och ligger i soffan med datorn i knät och lyssnar på radio. Inatt drömde jag om min gamlaklass, och med det menar jag att jag drömde om 9B och inte 6B. För 9B är faktiskt också min gamlaklass, även att det känns jobbigt att säga det. Men vi går ju som sagt inte längre i 9B, hur mycket jag än vill, så gör vi inte det. Jag saknar er sjukt mycket. Tre år tillsammans med er och nu är det slut. Det suger sjukt mycket. Bla bla bla, jag vet inte riktigt vad jag ska skriva just nu. Skriver antagligen mer senare under dagen. För idag lär det nog bara att vara inne, med tanke på att vädret suger idag.. Nu ska jag ta med mej datorn ner i mitt rum och lägga mej i sängen och kolla på Twilight.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar