lördag 18 juli 2009

Har ändrat lite här på bloggen igen, lite större förändring än vanligt. Har verkligen tröttnat på den vanliga mallen som jag brukade ha, så nu blev det en ny för engångsskull. Ändrade på lite färger, bytt bilder, textstil och lite annat smått och gott. Så vad tycks? Jag blev nöjd, för stunden iallafall. Det ändras nog om lite här snart igen. Men det skadar väl aldrig med lite förändring, eller? Det tycker inte jag iallafall. Nu när jag sitter här i sängen och skriver kom jag och tänka på att när man skriver, eller det är så för mej. Att jag skriver ofta massa frågor, sen direkt efter svarar jag ofta de själv.
Du är musiken i mej.

4 kommentarer:

  1. Det blev snyggt :)

    SvaraRadera
  2. ASFINT! Gillar att där du skriver ser ut lite som pergament :) Eller hur fan det stavas. Men ah, fina färger!

    SvaraRadera