torsdag 21 maj 2009

Gick upp för ca en och en halv timme sen, kunde verkligen inte sova. Igår kväll när jag la mej så frös jag skit mycket, men sen i morse dog jag fan av värme så klarade inte av att ligga i sängen. Fast i och för sej behövde jag inte sova mer, för jag var väldigt pigg i morse när jag vaknade för en gång skull. Gick och la mej vid halv 12 igår ungefär och då hann jag knappt lägga mej i sängen innan jag fick sms, så somnade nog inte förens vid ett pgd. av att jag smsade med Johan. Det var ju inte precis det som var meningen att jag skulle göra, jag hade tänkt att lägga mej någolunda tidigt och sova. Men så blev det ju inte riktigt, men det är sånt som händer. Idag blir det inte till att göra så mycket, förutom att åka till kusinerna i Torslanda på middag. Så det blir nog snart till att fixa sej och bara ta det lugnt tills det är dags att åka. Och för den som inte vet så är det derby idag, IFK - GAIS så den ska vi också kolla på hos kusinerna. Sen så tror jag inte att det händer så mycket mer, kanske ringer Johan ikväll med om jag orkar. Med tanke på att jag inte var med honom igår, eller jo det var jag men ändå, så ska jag vara med han på måndag när han kommer hem från Malmö. Ska nog hoppa in i duschen snart hade jag tänkt mej, sen blir det antagligen datorn en stund till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar