onsdag 20 maj 2009

En del saker blir man verkligen frustrerad över, åh gasch jag blir så sur! Vad är det med folk ibland? Hur tror ni att man reagerar egentligen om man får en sån fråga? Åååh gasch sluta, lägg bara ner. Jag orkar inte med det. Okej, ta inte detta fel nu för jag menar verkligen inte att jag är den som alltid säger bra saker och ställer rätt frågor. Men en sån fråga tycker jag inte man ställer, okej du kanske ville veta. Men nej, så ställer man den inte..
.
Hur ska jag göra? Ska jag vänta med att säga det, eller ska jag säga det så snart som möjligt? Jag gillar inte när det blir så här. Du verkar mer svårfångad än vad jag någonsin trott.. Men jag antar att det bara är till att fortsätta jobba och göra så gott det går? För du verkar ju inte märka något, du verkar ju helblind tyvärr. Jag saknar dej, jag vill ha dej här hos mej nu och bara krama om dej och pussa dej godnatt..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar