torsdag 8 februari 2018

torsdag & kvällsjobb

Hej hallå mitt vinterland! Eller kanske slaskland ska man säga i Göteborg? Det snöar som bara den till och från, sen två timmar senare är det bara slask coch is. Det suger! Hur har ni det? Jag har det fint, har haft min första sovmorgon på länge. Trots det vaknade jag 09.00, hur skönt ändå att vakna och vara utvilad. Börjar 16.30 idag och ska köra lite utbildning med en relativt ny kille på jobbet. Taggad på att stänga? Nja, inte direkt. Jag föredrar nog mina tidiga mornar på jobbet i lugn och ro med mitt kaffe! Ni har väl inte missat att mello dragit igång igen va? På tal om det så ska jag faktiskt på mello på lördag ihop med mina mostrar, hur mysigt låter inte det? Nu ska jag hänga lite tvätt för att sedan försöka hinna köra en till maskin innan det är dags att bege sig mot jobbet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar