tisdag 13 december 2011

2011

2011 leder mot sitt slut och jag tänkte sammanfatta mitt år i några fina punkter!
  • Nyårsafton då jag träffade Johanna för första gången
  • Jobbade första och enda gången med Petter (snöskottning)
  • Åkte skidor i Vemdalen med Anderssons & Nilssons (fick tillbaka kontakten med Elin)
  • Blev singel och hade ett liv som gick upp och ner
  • Lärde mig att åka tåg inte är farligt
  • Valborg i Varberg som jag sent kommer glömma & veckan därpå
  • Fyllde 18år och hade tjejmiddag
  • Träffade Patrik för första gången 
  • Jobbat mestadels av dagarna då jag inte gått i skolan
  • Galna kvällar på krogen
  • Kroatien
  • Danmark med Johanna
  • Serverat på bröllop
  • Umgåtts med folk jag inte bör ha umgåtts med
  • Fick en helt ny klass inför trean
  • Fick tillbaka kontakten med Petter
  • Sökte till Sveriges mästerkock
  • Skaffat mig ett tredje jobb
Det är bara en del av mina galenskaper som skett under mitt 2011, vilket har varit ett skit år och ett underbart år.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar