måndag 3 oktober 2011

about APU

Idag fick vi information angående APU'n och lite sånt, fick våra pärmar, nummer och allt sånt. Känns skönt för nu närmar det sig verkligen. Jag ska vara på Quality Hotel Winn, det blir nog bra. Ska dit redan på onsdag och kolla läget, träffa de två olika kockarna, lägg upp mitt schema och lite sånt. De jag vet än så länge är att jag kommer jobba sent varannan vecka ont tidigt varannan veckor, så det blir nog bra! Med tanke på att vi går ut på praktik om två veckor, så har vi endast två veckor kvar i skolan denna terminen för sen är det jullov när våra praktik är slut och det känns jävligt skönt tycker jag. Sen efter jullovet är vi inne i skolan sju eller åtta veckor, sen går vi ut på åtta veckors praktik igen och när vi är klara med praktiken är det dags för studenten! Fyfan vad jag längtar! Det är så nära men ändå så långt bort..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar