onsdag 17 augusti 2011

23:42

Nu är jag hemma efter att träffat Flelizia och två av hennes kompisar i nästan två timmar, trevligt. Åååh det var skoj att träffa Felizia igen, har nog inte setts på fyra eller fem år, så det var verkligen på tiden om man säger så! Först satt vi nere i samhället och tjötade, sen förflyttade vi oss till Kallbadhuset där det blev till att bada. Det var varmare i vattnet än vad jag trodde det skulle vara, härligt värre. Nu blir det till att kolla film och sen sova, mysig. Dock är det lite väl ensamt här uppe nu, längtar verkligen hem just nu.. Längtar hem till min Elin och allt skitprat som alltid blir av. Men innan jag får träffa henne åker jag ju ner till min Johanna och myser nere i Varberg och även Danmark med henne!
snygga e vi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar