onsdag 10 augusti 2011

åskar&blixtar

Kul att det åskade och blixtrade så mycket i natt att jag varken kunde somna eller vågade sova själv i huset.. Tror det började åska och blixtra vid halv ett inatt ungefär, och efter det braka det loss totalt och höll på fram till tre. Så vid två tiden ungefär fick jag nog och klarade inte av att somna och var lagom rädd, då gick jag ner till mormors hus och la mig där ock sov. Kändes lite tryggare så säga. Men nu är jag vaken och sitter i Lillahuset, dock tror jag att jag ska sova en stund?

2 kommentarer:

  1. hej o hopp! :)

    Älskar onepiecen, undrar vad du har för storlek?
    För skulle vilja ha en själv, vet dock inte hur de är i storlekarna.. ?
    & jag skulle tippa på att vi e lika runda och goda båda två, så att säga.

    skulle bli oerhört glad över ett svar, tack på förhand! :)

    Smålandstjej.. ( ingen butik att prova i)

    SvaraRadera
  2. Hejhej!
    Jag har L på min OP, dock är den väldig lång i benen med tanke på att jag är kort (och har korta ben). M skulle även den passa väldigt bra, dock kändes den lite tajtare över rumpan och L kändes mer mysigare just för att den blev större över rumpan! Utöver det är den lagom lång i armarna, vill säga blir pösig ner mot muddarna. Dock är luvan större på L än på M, men jag kände inte att det hade så stor betydelse. Hoppas du blir nöjd med storleken vilken du än väljer!

    SvaraRadera