tisdag 10 maj 2011

varför?

Varför bryr jag mig? Jag känner dig inte ens! En gång, och ja.. De där orden fick mig att, jag vet inte vad! Men att du är och gör som du gör, det är inte riktigt okej. Jag trodde faktiskt du inte skulle göra så här.. För de du sa den kvällen, jag trodde på det.. Men men, du lever ditt liv, ute mitt i ingenstans och jag lever mitt i en storstad som är alldeles för stor för mig.. Trots det så tänker jag ändå på dig, alldeles för ofta tror jag dock. Det var något speciellt, men ändå inte.

2 kommentarer:

  1. Lilla hjärtat:( om du vill prata säg "hållkäften å lyssna" till mig så ska ja lyssna men de e såklart om du vill prata med mig om han om jag tror de e han som ja tror de kan va... ditt lilla knasiga kinderägg

    SvaraRadera
  2. älskade du, det är egentligen inget. det är bara jag som är, ja du vet lite knäpp! :) Ja, jag antar att du vet vem jag menar, annars är du knäppare än mig, haha <3 men jag smsar strax lite mer specifikt vad jag menar och så, men ja :( ååh jag blir bara så, jag vet inte vad.. haha <3

    SvaraRadera