söndag 1 maj 2011

Varberg - Valborg

Godkväll! Kom hem från Varberg och Johanna för drygt en och en halv timme sedan, haft det underbart. Igår på morgonen jobbade jag ju innan jag åkte, så jobbade till ungefär halv ett eller något. Efter det tog jag tåget till Kungsbacka med min jobbarkompis Sofia, och sen åkte jag vidare till Varberg där Johanna och hennes mamma hämtade upp mig. Väl hos Johanna tog jag mig en dusch nästan direkt, sen blev det att fixa och trixa för att bli snygga inför kvällen. Vid halv sju tror jag det var körde hennes mamma oss till Josefin där vi drack och hade det väldigt mysigt. Mycket prat och skratt, körde även "jag har aldrig". Vi behöver inte gå in på hur mycket jag drack under spelets gång, men det var en del.. HAHA! Senare på kvällen tog vi en promenad ner till "stan" och spenderade några timmar där, trevligt trevligt. Vid halv två hämtade Johannas mamma oss och då blev det sängen direkt, men innan det blev det fyllekäk på en pizzeria! Så så var min Valborg, slänger upp lite bilder strax också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar