söndag 15 maj 2011

klar med idrotts-inlämning

Nu är jag klar med pluggande, äntligen! Att man alltid ska skjuta på allt, så man får sitta med det i sista stund och att man aldrig lär sig det.. Men men, nu är det klart i alla fall och kan lämnas in imorgon, jag är rätt duktig! Det vore ännu duktigare om jag skulle komma ihåg att skriva ut det imorgon också, så jag inte missar att lämna in det på grund av det, det hade ju varit synd! Dock hoppas jag på att min lärare är nöjd med vad jag hade skrivit, annars blir det ju lite jobbigt för min del.. Nej nu ska jag lägga ifrån mig datorn och sova några timmar så jag orkar upp till skolan imorgon. Men innan det, vill ni veta en sak? Jag går bara i skolan imorgon och på fredag denna vecka. För tisdag och onsdag är jag ledig av någon anledning och torsdag är det Ester Mässa så då ska jag bara ner till skolan snabbt för att få närvaro och sen åka och jobba! Godnatt sötsaker!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar