lördag 23 april 2011

underbartväder

Vaknade vid åtta någon gång och sov halvkast fram till nio ungefär då jag gick upp. Strax där på kom pappa hem med nybakat bröd, sill, skagenröra och massa annat gottgott. Han hade nämligen varit och lämnat Sebbe och Linus på landvetter för de ska till Chamonix för att hälsa på en kompis som är där. Så när pappa kom hem igen blev det frukost och sen ut på balkongen och lägga sig. Kom precis in efter att ha legat ute sen tio ungefär, så låg ute en och en halv timme ungefär, underbart! Ska strax ut igen tänkte jag mig, vill man bli nått brun får man allt ligga i, eller vad säger ni?? 
Tänkte bara Gratta Linnéa som fyllde 18år igår, och Petter som blev 19år, eftersom att jag knappt satt vid datorn igår så hann jag aldrig skriva något om det igår. Men grattis sötsaker och hoppas ni hade en underbar dag igår!
Alma och Petter på lek&buslandet i höstas/vintras

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar