måndag 11 april 2011

sol&värme

Nu är jag hemma från skolan igen, helt död! Jag känner mig som ett vrak, det är inte okej att ligga vaken halva natten som jag gjorde inatt. Jag kunde verkligen inte somna, jag var så uppspelt, men ändå inte.. Jag har en sån längtan, så jag kunde verkligen inte somna.. Somnade nog runt fyra ungefär, och vaknade vid 8. Kom iallafall iväg till skolan och i tid, gjorde prov och åkte hem igen, ovärt som fan.. Ska snart ut och lägga mig på balkongen med datorn för att kolla ännu mer resor till varmare breddgrader för Johanna och mig, det gillar vi! Först Kroatien i början av Juli i två-tre veckor, kommer hem, så fyller Johanna år, sen i början av Augusti blir det nog Spanien, Turkiet eller Grekland/Kreta med henne! Det kommer bli en toppen sommar, och jag längtar så mycket, just därför skriver jag så mycket om det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar