tisdag 5 april 2011

nytt

Det har inte blivit något pluggande alls för min del än idag, dåligt dåligt.. Istället blev det för att ändra här på bloggen. Kände att det kändes lite tråkigt med svart och så.. Har ju inte ändrat sen jag och Petter var tillsammans, då jag hade bilder på oss och sånt, men det försvann när det tog slut och efter det har det bara varit svart. Så nu kände jag att det behövdes en förändring! Bild från när jag var i Kroatien sommaren 08, och jag saknar det så otroligt mycket, så det passade bra tycker jag. Och även för att jag längtar så otroligt mycket tills jag ska dit i sommar, så det får vara den bilden, ett tag iallafall tills jag fixat något annat och bättre!
jag längtar så otroligt mycket,
sol, värme, bad & bara vara!

1 kommentar:

  1. vad fint det blev! älskar typsnittet också ;)

    SvaraRadera