söndag 17 april 2011

ensamhet

Har precis varit och lämnat Johanna på centralen, tråkigt nog.. Fick tidigare idag reda på att jag ska jobba även imorgon, så tyvärr va hon tvungen att åka hem idag, tråkigt. Men vi syns snart igen hjärtat mitt! Idag har vi spenderat hela dagen i stan med att bara gå runt, ätit glass i solen och tagit massa snygga bilder. Gick från Nordstan till Avenyn, vidare till Vasastan, sen Haga, Järntorget och sen Linné ungefär. Så idag har vi fått en riktigt lång och skön promenad i solen med massor av skratt. Nu ska jag gå upp och fixa mat inför imorgon, då det blir jobb som sagt, tagga! Får äntligen använda mina snygga snickarbrallor igen, jag älskar dem, haha.

1 kommentar:

  1. mycketmycket tråkigt o åka hem! :/ men vi ses snart igen gumman :) pussssss johanna<3

    SvaraRadera