tisdag 12 april 2011

Dag 02 – Min första kärlek

Min första kärlek är som sagt Hampus, som jag skrivit om några gånger tidigare! Men vad räknas egentligen som ens första kärlek? Det finns så mycket som kan vara det. Det sägs att alla tjejers första kärlek är deras pappa, eller killen på dagis som man alltid pussade på när man körde pussjage eller liknande. Jag räknar Hampus som min första kärlek, första personen som jag verkligen gillade, verkligen ville ha. Så ja, det är faktiskt Hampus (Gustafsson) Mahlmberg(!?), när vi var tillsammans hette han också Gustafsson. Lite roligt faktiskt, men senare så bytte han efternamn. Idag har vi ingen kontakt alls med varandra, men det är sånt som händer. Tyvärr har jag ingen bild på oss på denna datorn, men på min andra har jag. Så någon dag kanske det kommer en bild eller så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar