söndag 27 februari 2011

lista.

Bara för att göra bloggen lite roligare nu när den är så dyster och tråkig..

När vaknade du imorse?
Svar:
09:25 typ
Vad var det första du tänkte när du vaknade?
Svar:
åh jag orkar inte..
Har du ringt nån imorse, vem och vad sa ni?
Svar:
Nepp
Vilket humör är du på?
Svar:
helt okej..
Vad har du på dig just nu?
Svar:
svartajeans, ljusblått linne och ljusrosa tjocktröja
Har du ont någonstans?
Svar:
ja på sätt och vis..
Om du fick välja vad som helst att äta just nu, vad är du då sugen på?
Svar:
inget, och inte varit de på ett tag..
Hur mycket var din senaste lön på?
Svar:
efter skatt 2878 &  då fick jag drygt 500kr för lite..
Vad köpte du när du drog ditt kort senast?
Svar:
kaffe latte på condeco för en vecka sen tror jag.
Vilken var den första hemsidan du gick in på på internet?
Svar:
idag? fejjan tror jag
Vad ska du göra idag och ikväll?
Svar:
film antagligen och ta det lugnt, försöka samla mig mm.
Vilken är den första låten du sätter på idag?
Svar:
ingen..
Varför ska man läsa din blogg?
Svar:
få reda på vad som händer i mitt liv kanske?
Vad gjorde du för exakt en vecka sedan, den här tidpunkten?
Svar:
var påvägen hem från vemdalen
Tror du att du kommer få en komplimang idag, för vad?
Svar:
inget
När fotade något senast, och vad?
Svar:
igår, mina nya kläder
Kommer du göra av med pengar idag, på vad?
Svar:
Nej
Om du sträcker ut ditt ben rakt ut, vad snuddar du vid då?
Svar-
soffbordet
Vad tror du att klockan är?
Svar:
15:17 kanske? va nyss 15:15
Vad borde du göra idag?
Svar:
plugga. plugga teori, samt städa & tvätta..
Vad ska du ha på dig idag?
Svar:
jeans, tröja & linne, ikväll blir det myskläder
Om du fick fråga en fråga till vem som helst, vem hade du frågat, och vad?
Svar: vet inte vem, men typ: varför, vad var det som gick fel?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar