torsdag 13 januari 2011

körkortsbok

God middag!
Nu har jag kommit hem från skolan och har fått helg! Imorgon är det prövningar i skolan, så jag e ledig, det gillar vi stort. När jag kom hem låg det ett paket från posten i hallen till mig och gissa vad det var? Det var faktiskt inget märkvärdigt, eller jo det var min teoribok till körkortet, så nu blir det till att plugga. Ska försöka plugga så mycket jag kan, som t.ex. när jag sitter på bussen hem/till älsklingen, hos honom om vi inte gör något, när jag går och lägger mig, mitt på dan & på morgonen. Sen blir det till att läsa lite här och var säkert. Det blir boken jag läser upp i vemdalen under vecka 7!

1 kommentar:

  1. Det var min tanke också när jag hade 6 veckors ledighet... Jag läste typ 2 timmar på de veckorna, så lycka till älskling =) <3

    SvaraRadera