fredag 17 december 2010

you will never be

Nu är jag hem kommen från mina kusiner i torslanda, vi åt tacos och hade det mysigt! Nu ligger jag på soffan och lyssnar på musikhjälpen, tända ljus och så, rätt mysigt faktiskt. Samt att jag smsar med Petter, men grejen är den att han kan skicka flera sms, och sen bara sluta svara så tar det en till två timmar innan han svarar igen och det gillar jag inte riktigt.. Imorgon funderar jag faktiskt på att åka hem till honom, bara för att få pussa lite på honom denna helgen också! Har ju inte fått puss på honom sen i onsdags morse när vi sa hejdå vid spårvagnen för han skulle till sin skola och jag till min.Om jag åker till honom imorgon så lär jag ju sova hos honom, och då får jag inte träffa mamma och pappa förens på söndag.. Mig skadar det inte så mycket, men mamma och pappa vill nog träffa mig när de kommer hem, så jag får se hur det blir!
bild från sommaren -08

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar