måndag 22 november 2010

♥ Dag 1 – Presentera mig själv.

Jag? Ja, vem är jag egentligen? Jag heter Ida och är 17år, bor i Göteborg med mamma, pappa och bror min.

Förr: Gick på Jättestenskolan förskolan till sexan och efter det på Rambergsskolan sjuan till nian. Från att jag var fem till att jag var nio spenderade jag mitt liv med en fotboll i närheten av mig och från att jag var nio spenderade jag mitt liv mycket med en handboll i handen och fullt av killar här och var. 

Nu: Vid 15års ålder slutade jag med handbollen men killarna var fortfarande här och var runt mig, min första pojkvän hade jag vid 14års-ålder. Jag mötte även min "första kärlek" vid 14års-ålder. Nu går jag på Ester Mosessons gymnasium och läser andra året till Kock. Jag är timanställd på två olika ställen på ena stället jobbar jag i ett kök och på andra gör jag lite olika saker allt ifrån att städa till att spika. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar