torsdag 25 november 2010

♥ Dag 3 – Mina föräldrar.

Jag missade dag tre igår, för att jag inte satt något vid datorn så istället kommer den idag! Lite senare kommer även dag fyra, men först dag tre.
Min föräldrar: Ja, mina föräldrar relativt unga jämför med många andras föräldrar. Min mamma heter Maria och kallas även för Mimmi är 41år och är lärare på Älvängeskolan F-2 där hon har en förskoleklass. Min pappa heter Mikael och kallas för Gust är 43år och jobbar som snickare på Trampenad Bemanning. De är två helt underbara personer och jag älskar de något enormt mycket. Även trots att jag och pappa inte alltid går ihop lika bra som jag och mamma gör så funkar det alltid bra. När det gäller att få saker och ting är de helt olika på den delen, när man är och handlar med t.ex. mamma så får jag oftast det jag vill ha men inte när jag handlar med pappa. Istället får jag pengar av pappa när jag ber om det eller om jag kommer hem med något som jag handlat för mina egna pengar, visst det låter bortskämt men det går väldigt mycket i perioder hur jag handlar. 
bild lånad av mamma&pappa'

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar