måndag 25 oktober 2010

(y)

Nu har jag kommit hem efter en inte så långdag på praktiken, visst det var nog sex timmar men det kändes det verkligen inte som! Kom dit och kollade runt, sen var det dags att börja fixa och dona inför lunchen. Fullrestaurang och verkligen lunchrusch, nu förstår jag verkligen vad som menas med lunchrusch och de sa ändå att det inte var så farlig.. Om det blir värre än idag, kommer jag ligga död hela lovet kan jag lova er!
Lunchen varade mellan 11 och halv tre, då sista gästerna gick. Då fick jag äntligen sätta mig ner och ta det lugnt, fick även bestämma vad jag ville ha till lunch/middag och då blev det en otroligt god Wienerschnitzel. Det var verkligen inte sista gången jag valde att äta det där, fyfan vad gott det var säger jag bara. Som det känns nu är jag nöjd med min APU-plats!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar