tisdag 21 september 2010

Use somebody

Kom hem från skolan för inte så längesen, det är inte direkt ansträngande att gå ni skolan känner jag just nu. Fast i och för sig, om jag tänker efter ligger jag lite efter med allt pluggande. I skolan gör vi inte så mycket, som idag hade vi bara skolfoto, ansvarsfull alkoholhantering (såg på film) och studiehandledning där vi pratade om APU och så. Så det är ju inte direkt ansträngande att gå i skolan, och eftersom att det är så lugnt, glömmer jag helt av att det kommer prov i allt i veckorna som kommer.. Men just nu kommer jag inte på något som jag har prov på i denna vecka eller nästa vecka så vi chillar lite på att plugga eftersom det är så fruktansvärt tråkigt och jag inte klarar av det själv. Jag är som en lite barnunge som måste vaktas när det ska pluggas, annars blir det att jag gör något annat som att hämna vid datorn eller så hittar jag på något helt annat för att slippa plugga! Förutom pluggande och så, så hade vi ju skolfoto idag i skolan och det blev hemsktfint, så nu vet ni det och är med på det när bilderna kommer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar