lördag 25 september 2010

Låtsas som att det regnar

Någon som vet någon bra bloggsida, där man kan blogga? Jag har tröttnat på blogger en del, på grund av att de är segt och lite sånt. Samt att jag vill börja om på nytt, men ändå inte. Börja en ny blogg, från grund och botten hade varit riktigt skönt, men ändå vill jag finns kvar här på min gamla blogg. Jag har haft den i drygt två år, det är längre än någon annan blogg jag har haft. Lämna de gamla och ge plats åt de ny? Eller vara kvar i det gamla? Jag lär bli kvar här ett tag till iallafall, eftersom att jag varken vet någon bra bloggsida eller någonting. Har kollat runt lite här och var, men de mesta verkar så komplicerat. Blogg.se vill jag inte ha, sen finns de ju metroblogg, devote och lite annat som jag håller på att kolla runt bland, så vi får se vad som händer och sker!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar