måndag 27 september 2010

Hugger i sten - iPodinlägg

Ligger i sängen nu med täcket på, joggingbyxor och älsklingens tröja samt låg, lugnmusik och tända ljus! Rätt mysigt, fast ensamt.. Trotts att jag ligger med täcke och så, så fryser jag en del ändå, inte kul! Ligger och försöker samla tankarna, alla är så splitrade! Ingen tanke går ihop med den andre eller så.. Är det så jag vill ha det, eller är det såhär? Vad tycker hon, han och alla de där? Kan man göra så? Jag är förvirrad och osäker just nu.. Hur kommer detta att sluta? Vad känner du? Hur vill du ha det? Ibland önskar jag att jag kunde läsa andras tankar.. Men på sättet som du var på senast, verkar du tveksam! Vad säger de? Hur kommer det att gå? Har jag gjort rätt val att stanna? Mina ögon går i kors nu känns det som och jag fryser mer än vanligt..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar