söndag 29 augusti 2010

sista helgen i augusti, 2010

Nu är jag hem kommen från älsklingen och Hindås, tyvärr. I fredags när jag kom till älsklingen blev det lite mys innan vi drog oss mot Rävlanda för att han hade match med småpojkarna som vann med 8-3 tror jag. Efter det åkte vi hem, och drog oss mot Thim och hade trevligt med blandannat honom, Tilly och Samuelsson. Innan vi kom dit, på vägen dit så gjorde jag världensvurpa i gräset.. Så vi fick gå hem igen, så jag fick byta kläder, haha! Väl där blev det 3-4 glas vin för min del och en massa skratt. Kom väl hem runt halv 2, 2 då det blev sängen direkt. Igår kväll blev det kräftskiva hos Coffe och jag drog hem väldigt tidigt, av lite olika anledningar. Älsklingen kom hem tre timmar efter mig då jag redan låg och sov, han väckte mig och vi pratade en del, mys! Idag har inte alls hänt för mycket jag har en pojkvän som är bakis och spelar fotbolls match nu i vilket fall! Vid tre tiden bestämde vi oss för att vi skulle göra pizza och det gjorde vi, den blev riktigtgod. Vid fem tog jag bussen hem och älsklingen tog den mot Rävlanda, så nu sitter jag är hemma med alldeles förmågna tankar i huvudet! Om jag har tur så har nio filmerna börjat på fyran igen, så då kan jag somna till en sån ikväll på soffan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar