torsdag 22 april 2010

run to the hills

Idag var nog första gången i världshistorien en torsdag inte har varit seg? Är det för att jag inte hade engelska idag, eller vad då? I vilket fall första lektionen så hade jag matteprov som gick sådär, inte jobbat allt för mycket i matten denna terminen, sen var det ARL, tråkigt! Efter det gick Frida och jag till bamba och åt. Sen var det sista lektionen alltså svenska, som gick hur segt som helst. När vi slutat åkte Tess och jag in till stan, så tog hon bussen hem och jag gick och kollade klänning till min brors student. Efter drygt en halvtimme mötte jag min älskling. Mötte honom runt tre tiden, då gick vi och satte oss på Lejontrappan, så fick han sina paket. Efter ett tag gick jag och köpte glass till oss två, mums! Efter om och men och lite sånt, så åkte vi hem hit och myste. Jag älskar dej min prins!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar