måndag 8 mars 2010

Sovmorgon!

Godmorgon, idag har jag och resten av min klass sovmorgon och det är pågrund av att vi håller på med utvecklingssamtal, tråkigt.. Jag ska strax dra mej till skolan och så, för att ha två lektioner.. Sjukt ovärt, med tanke på att jag nästan aldrig jobbar på de två lektionerna.. Efter skolan blir det hem och plugga lite varmkök, eftersom om att jag inte gjort den så ja, blir det till att göra den idag. Om någon vill veta så har jag världens sommarkänsla just nu och jag vill ha sommar nu. Det spritter i hela min kropp och jag vill bara sjung? haha Eller något sånt, jag känner att jag är på bra humör idag, så det är ju bra. Jag vill skejta UTE, kunna ta brädan till bussen på morran och bara glida runt i stan och så, eller att bara kunna gå runt utan jacka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar