lördag 27 mars 2010

Ingen jacka..

Nu har jag jobbat och varit och handlat med mamma och bror min. Jag fick inte köpt mej någon jacka, bara kollat, men det finns nästan inget jag vill ha. Istället för jacka fick jag köpt mej en söt vår/sommar blus. Först hittade jag en jättegullig blus, som satt jättebra förutom över brösten, så då blev jag ledsen.. Så jag fick köpt mej en annan blus istället. Nu resten av dagen ska jag bara ligga på soffan, för jag mår inte speciellt bra. Min näsa och mina ögon rinner hela tiden, halsen gör ont och febern kommer och går.. Så min lördag blir till att spendera ensam på soffan, tråkigt! Som det känns nu kommer jag inte till skolan på måndag heller, för det orkar jag inte och jag är alldeles för förkyld för att bli frisk tills dess, så ja.. Det känns som om att det blir till att vara hemma på måndag också, men jag vet inte!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar