söndag 21 mars 2010

HELGEN!

I fredags efter skolan åkte jag hem, packade och sen åkte jag in till stan och mötte Petter. Tog halv 3 eller halv 4 (?) bussen till Landvetter, för att sedan ta nästa buss hem till honom. Väl hemma hos honom gjorde vi OX-pytt, kollade på tv och tog det lugnt. Vid sjutiden efter att jag sovit någon timme eller så, så tog vi oss en promenad till Hindås station där vi mötte hans mamma och fick pengar, så vi köpte chips och dricka. När vi handlat klart gick vi hem igen och kollade på det sista av Let's dance och sen solsida, efter det gick vi och la oss och kollade på film. Först kollade vi på Saw, men den var bara mesig sen blev det någon annan och till sist blev det Wanted som inte ens hann börja innan båda låg och snarka. Igår gick vi upp och åt frukost vid 11 eller om klockan var 12, det vet jag inte. Efter vi ätit frukost och så, så tog vi oss en promenad till antingen om det var Axel (!?) eller om det var Hellström, det vet jag inte, haha! Vi tog oss en promenad, sen blev det hem till Petter och packa mina grejer, för att sedan ta tre bussen hem. Jag var nog hemma vid 20 över fyra, då det blev att slänga i sej lite mat och sen åka in till stan för att möta folk från gamla klassen, mycket trevligt! Idag vet jag inte vad som händer, blir väl att ligga på soffan och inte göra allt för mycket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar