torsdag 18 mars 2010

ca 12timmars sömn.

Igår när jag kom hem från stan så åt jag mat, efter det somnade jag nästa direkt. Det var inte många timmar jag var vaken efter stan, somnade på soffan runt åtta tiden. Vid nio tiden väckte mamma mej och sa att Andra Avenyn strax börjar, då gick jag ner och la mej på soffan i källaren istället. Men hur länge jag var vaken, ja det är en bra fråga. Jag tror inte ens att jag han se de första tio minuterna av programmet, så inatt har jag sovit på soffan. Nu på morgonen skulle jag egentligen med Sandra till UM, men eftersom att jag sov på soffan inatt blev det inte att jag satte alarmet så jag sov istället.. Sandra, jag hoppas allt går bra! Nu ska jag hoppa in i duschen och börja fixa mej, senare blir det skola och sen skejta med Becca & Sara, love!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar